typiskt..

sa hade jag sett sa mycket fram emot att fa aka hem 24 Augusti och borja hemkomsten med en 4-dagars fjalltur tillsammans med kara mor.

nagon ville mig visst inte lika val. Nu MASTE jag aka till Bangkok precis den veckan.. :S och min grymma planering blir helt forstord!

det hjalper visst inte att mina kollegor i Pakistan ber for mig 5 ganger om dagen - eller ocksa har jag inte varit tillrackligt snall for att deras boner ska horas.

Nu kommer jag forhoppningsvis lamna varldsdelen 26-27 Augusti istallet om var GVA person har lust att hjalpa mig a det snaraste med biljetterna...javla tjorv.

ska jag aka direkt hem fran bangkok eller tillbaka till singapore och sen hem?
ska jag flyga tor fran bangkok eller enkel vag fran bangkok och sen enkel till singapore nar jag ska hem?
vilket flygbolag e bast?

Dessa funderingar e sant som jag lejt bort till andra..

Tur jag inte hade bokat en riktig biljett for da hade det varit kort.

Mitt Thailandsbesok var visst ej heller optional.. :S gick till min chef och sa att jag ar juh pa semester da - "jaha, men da kanske du kan andra dina biljetter da" svarade hon! :) e inte livet underbart ibland? :P

aja, far juh aka en vecka till thailand iaf (knappast strandliv dock..)

Vad sker i helgen hemma hos er? (det ar val idag lonen kommer, san dar loningshelg da va som det kallas..)

updates ar mycket valkomna, ont om kommentarer har horni

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare, får du förlängd ledighet då istället lr? Ang logistikproblemen.. känner en som jobbar på IATA, hon kan nog hjälpa dig att styra upp alla flighter =) Puss

2010-07-23 @ 12:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0