shit

vaknade upp pa morgonkvisten..5-snaret av att jag hade haft varldens varsta mardrom! Jag hade ögonen och ansiktet fullt med tarar, sa hemskt var det! :(

Det passar sig inte att beratta vad drommen handlade om men det var valdigt verkligt och alla smasaker omkring stamde alldeles for bra.. Hade inte dott av att ha nagon mer an Lillen (nallen) att krama om da. Tur det e ett gang timmars tidsskillnad hem for da kunde jag kolla sa att laget var oforandrat sen innan drommen! Glad blev jag!

Glad kommer jag ocksa bli nar denna dag e slut, trottheten ar overhangande. Helgens osovande har gjort sitt till plus att drommar som tycks vilja besoka mig om natterna nu for tiden. Antar att det e for mycket tankar som gar runt i min hjarna till vardags for att jag ska kunna fa vilsamma natter. hmpf

 


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin måndag! :)

2010-07-05 @ 06:14:20
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0