Sentosa

Förra helgens lördagsutflykt! (ligger liiite efter nu, jag vet men tiden är knapp)

Sentosa är då en konstgjord ö strax utanför Singapore. Dit kan man åka tåg, buss, båt eller gondol...pick and choose your prefered transport. Konstgjort är precis vad allting är på denna ö..i djungel fann vi suuuupervackra vattenfall (NOT) som självfallet var konstgjorda, tittade man bakom en "sten", någon som sett ihåliga stenar?, fann man där en generator!! :O




Hade nog varit ganska underbart om vi hade valt en dag då det inte regnade.. :P





Sentosa paparazzis (aka mitt sällskap)

  
barntevestjärnan vet hur man ska bete sig framför kameran (samt bakom)


därav motiven


när vi blivit lite rastlösa och mätta av all färsk ananas picknicken bestod av tänkte vi utforska ön per cykel!


kartläsaren var visst inte helt på det klara med sin uppgift..

      
oj så fräscha vi var och såå gott vid måste ha luktat efter vår cykeltur! :)


denna koreanska middag tillbaka på fastlandet hade vi gjort oss val fortjänta av! :)


inte var det slut på äventyret här inte..har vi en heldag så har vi en heldag, därmed BASTA!


just fin hjälp jag får av smilfinken ;)


efter nagra av ovanstaende undrar jag nog vilken goja han snackar.. 

Stannade hos Ioana till morgonkvisten och sen blev det saklart en solig sondag, hann med nagra timmar pa eftermiddagen iaf. Jag tankte att inte behovs nagon solskyddsfaktor sa sent heller, men usch sa rod jag blev i fejjan och usch sa manga kommentarer jag fick pa jobbet och usch sa jag flagnar nu :S 

Hinner nog lagga sig lagomt till nasta soliga dag, nasta ar kanske, eftersom det sen dess varit sol endast under arbetstid och hela helgen har det regnat. Ar det inte mysigt sa sag? 

Slutsats: Ni dar hemma behover icke forvanta er att jag ska vara solbrand iaf..antagligen ar alla mycket brunare an mig eftersom detta, enligt DN, ar det varmaste aret nagonsin..i Sverige! sweeet

Lunchen forbered, skypning avklarad, gymmet avklarat, stadning ej avklarad, jobbet ej avklarat :( det far vanta tills imorrn eller nagon annan dag! 

Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0