oktober

vad gör alla vuxna människor egentligen i oktober? när sommarsemestern är slut, mörkret och det råa höstvädret börjar lägga sig över landet..

jag vet, de har det mysigt i sänghalmen :)

jag är dessa dagar helt busy med att komma ihåg vilket datum vem fyller år, och få är det inte.. :S

Idag är det älskade Märta som har sin födelsedag och man ska juh aldrig prata om en kvinnas ålder så jag lämnar det öppet! STORT GRATTIS till dig. Tänker på dig och önskar jag kunde vara hemma och baka tårta till dig ikväll.

Istället har jag precis flyttat in på kontoret...känns så mer eller mindre eftersom enda gången jag inte e där e de få timmar då jag försöker sova hemma i min alldeles egna säng!

gänget - vi hörs

kyss o adjö

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYI: Oktober är den 10:e månaden på året, den inträffar alltså EFTER augusti och september. Nu är det juli. Rekommenderar dig att skruva upp AC:n a notch.

2010-07-27 @ 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0