made it!

Here's something coolt http://www.solarimpulse.com/

Fore lunch hade jag min forsta presentation sen jag kom till Singapore. Det var for mina kollegor och jag var skitnervos. Nog for att de inte gillar mig, men de gillar inte det jag skulle prata om heller.. Visste dock att jag kunde lita pa min kunskap och erfarenhet i amnet..nagot de inte har. :) Det gick faktiskt valdigt bra, fick tusen fragor som latt kunde besvaras :P I'm a natural ;)

Har inga problem att prata om saker nar jag ar saker pa amnet. Har jag inte stenkoll blir det mycket svarare.. :O

Men nu ar det over och jag kan andas ut. :)

Maste juh ocksa passa pa och gratulera min lillebror och valkomna honom till branschen. Han tog sig in pa pilotutbildningen pa forsta forsoket. 1500 sokande och 10-15 kom in! I'm impressed! Way to go Orold, GRATTIS! Flyg och hamta hem mig vetja ;)

Vad hittar alla pa denna helg efter Midsommarhelgen? Tell me

Kyss o Adjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0