en vanlig lördag

först.....sovmorgon - välförtjänt sådan efter den vecka jag haft!

nu hemkommen från kontoret - ack så plikttrogen man e. visst kan jag jobba hemifrån men jag när väl vant mig vid att ha två skärmar framför nosen kan jag bara inte använda en..och särskilt inte jobbdatorns som e sååå liten! :O (vilka i-landsproblem jag har här borta i det här u-landet)

fått vila åtminstonde ett gäng timmar vid poolen idag. har haft slut på böcker i en hel månad och sedan en vecka tillbaka är även mina nyhetsblad från IATA utlästa så blir det till att bege sig till en bokaffär snabbt som attans. E ganska tråkigt att bara ligga o stirra på badarna, särskilt eftersom det e asiater - inte en snygg bringa så långt ögat kan nå :(

imorrn kan det gärna få vara regn och allt annat skitväder vad mig anbelangar...särskilt min hud kräver det - hur ofta bränner man sig om händerna lixom?? under fötterna?? hallåååååå

ett glas vin för att varvar ner nu och sen blir det sängen för en till natt med underbar sömn. Jag har nu lärt mig vad jag behöver för att kunna sova gott i sånna här hektiska perioder - två alvedon en stund innan läggdags och det blir alldeles utmärkt! Måste gå till apoteket snart appropå det. (lovar, ska inte bli beroende..bara 4 veckor till)

om mindre än en månad är jag förresten i hemlandet :D nästan glömt bort det! kommer bli lovely. Är det någon som vill ha levande, tjocka övergödda grodor säg gärna till för idag hittade jag ett ställe där man kan få köpa de för "3 för $10" :O försökte ta ett kort men exakt då fick jag slut på batteri (såklart)

Yran är det i helgen också - helt sjukt så många år sedan det var jag var där senast, undrar när nästa gång kan bli :S

sov gott och parta lugnt alla min vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0