annorlunda

ibland e det bra att ha ett avvikande utseende fran massan..

imorse nar jag var pa gymmet och hade duschat kommer staderskan fram och sager "du glomde din hargrej har igar" oj sager jag eftersom jag inte ens markt det. med hargrej menar hon plattangen - nog en grej som inte existerar har.

hade hon vetat att det var min om jag sett ut som vilken kines som helst?

da far man sta ut med att folk stirrar (i smyg eftersom vi e i Singapore) och tycker man gor knepiga saker hela tiden!! :D:D

Tack sa hjartligt! <3

Hon som stog bredvid mig fragade "men har du inte upptackt det?" na, jag anvander den bara pa morgonen svarar jag "ja, men hemma da, innan du gar till gymmet?" Den dagen den sorgen nar jag plattar haret INNAN jag gar till gymmet :S

kanske bor tillagga att hade jag varit lokaling sa hade jag gjort det. de kommer till gymmet helsminkade och kladda for att ga till jobbet, sen agnar de en halvtimme at att byta om och tvatta av sig sminket for att trana i 20 minuter och sen ar det 1 h tid framfor spegeln igen. En av mina skapgrannar brukar jag saga till pa morgonen att hon blir aldrig snygg, om hon sa skulle sta framfor spegeln i en hel manad!! (sager det pa svenska dock)

nu maste jag jobba

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0