72:a våningen

Börjar med att säga GRATTIS Victoria på din födelsedag! Hoppas Dennis gav dig tårta på sängen imorse!? (annars ska han få med mig att göra..)

Förra helgen var vi upp i Skybaren i en av Singapore's högsta byggnader. Var ganska coolt att stiga in i hissen och trycka på nr 70 eller om det var 71 och sen segla iväg :)

Sista trappan fick vi gå uppför innan vi entrade New Asia Bar. Loungestämning, inga asiater och goda drinkar gjorde att jag kände mig långt från Asien!

Utsikten över staden ska vi inte prata om, ni kan ju tänka er - ingen besökare kommer hädanefter undan detta tillhåll heller..listan börjar bli lång nu känns det som - dessvärre glömmer jag nog bort sakerna eftersom så ni får väl påminna mig in due time.


flodsidan av staden, ganska ok va? (tom för att vara i långtbortistan)



och kolla vilka tjusiga grabbar jag hade med mig som sällskap! :) gissa nationalitet

Nu har jag precis kommit hem från jobbet efter en mycket hektisk dag! Fått reda på lite fler roliga saker också, men det sparar jag till en annan dag med att berätta..hihi

Take good care everyone.

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0