tjooo vad det var livat

sitter har och knaprar pa majsbagar..foretagets three-kings present till oss anstallda :) hahaha

very depressing to be here now, I tell you. visst, jag tittar pa Estadio Santiago Bernabeu men det e bara regnigt och gratt och trist ute. En liten koldknapp pa en 28 grader skulle jag trivas mycket battre med :P

jobbet ar trakigare an ever..hade nog glomt bort hur illa det var, eller vant mig innan julledigheten!! gardagskvallen spenderades heeeelt pa egen hand, forsta gangen pa 2 veckor som jag inte varit omringad av MINST 4 personer!! kallt var det i lght, blev till att satta pa vara underbara heaters, julklappsduntofflorna och mossa. Ar tanken att det ska behova vara sa inomhus?? :O VA? tell me

imorrn ar det den rodaste dagen pa hela aret i spanien - inte ens gymmet e oppet, var forresten dar imorse, gissa vem som inte kommer att ens kunna ga imorrn :S 3 veckor utan ens en liten tillstymmelse till traning :/ trots den klarrroda dagen sa far juh inte vi vara lediga heller - tror ni hort det forut men (sages med nedlatande rost) "IATA e juh ett Internationellt foretag sa vi kan juh inte ha roda dagar bara for att Spanien har det"

sorry for mitt icke sa positiva inlagg - sitter har och somnar snart av tristess, trots att hogen bara vaxer bredvid mig. Ngn som kanner igen sig nar det galler att tagga ner infor avsluten pa jobbet?

5 veckor och 6 h kvar!

battre humor nasta gang - promise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej linsy-lus!

Jag sitter hemma ensam nu, här är det också väldigt röda dagar nu...inte ens friskis har öppet tis-ons..så man kan inte träna här heller.

-20 grader visar termometern ute, natten som kommer kan det blir ner mot -40-45 lokalt kring jämtland och härjedalen... :S Global uppvärmning...my ass!



With Love from Erica <3

2010-01-05 @ 12:36:21
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0