jaha

då var det minsann färdigfunderat..åtminstonde för den här veckan, eller för idag rättare sagt. nog med viktiga beslut att fatta på alldeles för kort tid. hoppas bara att det beslut som jag fattat kommer visa sig vara det bästa i längden. Ni vet, jag gillar juh inte det här med beslut så mycket - tycker mer om när jag inte har ngt val.. :D

nu blir det bara till att fundera i djupare banor, hur all logistik osv ska skötas..inte bara en sak som ska ordnas heller direkt, men tiden får nog hjälpa mig med det - brukar ordna sig för mig för det mesta faktiskt!! :) på ngt underligt sätt... :S

nu är jag mentalt stöd till mor som bokar inrikesflyg i Spanien, jaja - jag bor här men hon sköter ändå bokningarna :P nästa helg bär det iväg till Barcelona för umgänge och fotboll med zlatte.

nu ska jag ta och tvätta mitt underbara hår så jag törs visa mig ute imorrn! som det känns nu så kommer jag inte visa mig ute - skulle behöva en hel dag i sängen och hämta igen mig lite som det känns.....men dagen fick juh iaf avslutas med ett par glas vin på La Consentida, det ställe som har flest svenska besökare i Madrid! :P

mer uppdateringar att vänta längre fram.

sköt om er!

PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0