go google

har nu sökt upp Östervägen på googles nya tjänst Street View..nästan så det finns en liten tår i ögonvrån när jag tittar på min gata, mitt hus, min port, mina fönster :D bara sååååååååå nostalgiskt :P

saknar dock en sak, kan man inte få skifta mellan sommar och vinter view?? nästa steg kanske google...

bilden över min c/ hernani är dock inte lika vacker, ser ut att ha regnat en hel vecka innan de tog bilden och så sitter det renoveringsplast över grannhuset..... ser dock min alldeles egna balkong :)

nu är snart ännu en vecka till ända och jag har 10 dagar kvar att arbeta...fruktansvärt skont att komma bort från mina arbetsuppgifter men resten kommer bli mycket vemodigt att lämna vill jag lova!! :( *snyftsnyft*  jag som precis börjat förstå mig på det här konstiga språket de talar här..snart kommer jag kunna SKRIVA långa uppsatser på spanska men inte SÄGA mer än Hej, hur mår du? knappt så jag förstår svaret man oftast får: "bien, y tu"

händer lite grejer vad det gäller min fortsatta karriär, men det e alldeles för många beslut att fatta och sånt lämnar jag gärna till någon annan. skulle vilja ha en spåkula där jag kan se in i min framtid hur det blir om jag väljer det eller det... :S Fast egentligen, hur spännande vore det?

men beslut e svårt, jag som inte ens kan köpa ett par skor förrän jag har provat alla skor i hela stan...tänk om det skulle finnas några skönare och snyggare - HAHA tack pappa för att du förde över denna obeslutsamhet på mig!! :) var dock iaf inte ensam om att ärva den.... :P riiiiiiiiiiiikke

tids nog kommer det göra sig självt vad som händer, kanske inte ens finns så mycket att välja mellan i slutänden..

aja, slutfilosoferat - det gör jag nog av hela dagarna!

peace out

buen fin de semana a todos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror att det är dags för dig att maila mig?

2010-01-21 @ 22:56:49
URL: http://prikke.blogg.se/
Postat av: Anonym

rikke.......jag vet allt att det var du.. :P

2010-01-22 @ 19:34:49
URL: http://baralini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0