imagenes de vacaciones navidad


This is what I need right now......... *brrrrrr*  plus mina stora mysiga skoterskor och min älskade peakisdunjacka!!

                                   
något av detta skulle inte heller vara alltför fel...

men här kommer lite från den här semestern iaf




         
fruktsalladen och nubben går inte att vara utan på julen, eller syskon och julklappar


efter all julmat gäller det juh att motionera lite, en hel gång blev det - och pratade mer i mobilen än åkte skidor tror jag bestämt..nog glömt bort ungdomens tävlingsåkning!! :)




skorna jag nämnde tidigare..


fresh and without mosquitos as my orold would have said :P


noche vieja con el compania mejor!!! :-*



   


parkeringsreglerna utanför ica kälan e inte så omfattande ;)


the fire is set y la comida esta cocinando :P


hacia bastante frío = -20C (veinte grados bajo zero)

           tokig utlänning på besök :P
despues un viaje frio con los motos de nieve necesitamos el sauna calor


lillmysstugan våran

 
la noche ultima con todos :(


mi hermano menor cree poder volar con el nintendo wii sport :P

Mitt underbara jullov som är över för denna gång!!!!!!!!!!!!! *snifsnif*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0