Rött

innan matchen börjades hyllades Ruud van Nistelrooy som gjort sitt i Real Madrid för tillfället och lånas ut till Hamburg!

vi hade också en tyst minut för de som drabbats av naturkatastrofen på Haiti...


Yepp...estuve alli! (acion o descripcion:S)

tur jag hade klätt på mig 10 lager kläder, even långkalsongerna satt på - så kommer man dit och upptäcker att de har heating! Varmare där än i vår lght... Snopet :P

                             
                             



Crisse får rött kort :( inte ngt han förtjänade dock.. (han som går längs
mittlinjen på väg av planen) vad som händer här i mitten har jag inte riktigt koll på :P


gubbarna som garanterat sett varenda RM match på samma platser, rökandes cigarrer!!



  
Italiensk middag tillagad av italiensk kollega..några av de 30 albondigas jag åt :P mycket smaskigt!! Milli Grazie Diego! :)

helgen var hård och det har man fått känna av idag...ute till 6 två dagar i rad tär på sömnabiliteten :S men skoj har det varit. Hann också med ett besök på Fitur (Madrids årliga Travel Fair) innan det var dags för match!! Mycket besviken på Sveriges monter...ett litet bord med en tidning om Sthlm på spanska, fast de bjöd juh såklart på Absolut Vodka :P Men ngt mer måste de juh kunnat få till..hmm ILLA!!!

Då var det 9 dagar kvar att arbeta :D

                          &

Tre veckor kvar tills jag åker hem :(

Jaoooooooooo.....nu e rummet städat också så den nya eventuella hyresgästen kan få komma och titta!! :/

Sängen väntar för mig, mañana por la mañana - Gold's Gym, måste juh ta igen helgens alla ohälsosamma drinkar och sena nätter!

Dulce Sueños a todos :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0