jojo




Estadio Santiago Bernabeu i Vinterskrud


Rascon de Reyes - det spanjorerna äter när de FIRAR (de firar verkligen) trettondagen.

                                                       
säsongens första Jordgubbar :P m*mums*             Pitaya, liten som en kiwi men kostar €2,5 (smaklös var den å)
      


i metron, de bryr sig här också faktiskt...


                      
jag och min bästa Mojitobartender      haha, vad fula vissa av mina kollegor e :P

var ett tag sedan sist...men hunnit med en rejäl AW som inte slutade upp förrän vid 3-snåret...Mojitosarna på Si Señor e killing goda och killing farliga ;)

Även hunnit med att blivit erbjuden ett jobb, som jag tror jag skrev om - Tacka nej till det och idag blev jag erbjuden ett annat - blev Nej till det också. Tänker inte gå bakåt i tiden och börja som IATA anställd och avsluta med Manpower!! Så e det bara! Förskräckta blev de första gången jag sa nej då de antagligen FÖRVÄNTAT sig att jag skulle tacka ja och dansa efter deras vilja för all framtid.

Men som min holländske kollega Menno uttryckte sig: "You're not one of those IATA bitches that does whatever they tell you to do"
Det kändes faktiskt bra att höra, får jag inte som jag vill då försvinner jag :D:D:D:D:D

but you'll never know when I'm back :P

hasta proxíma vez,
Besos amigos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0