beslutet

då kom det idag...när det e tre veckor kvar på mitt kontrakt och jag redan e tillbaka i sthlm, eller i ngn annan ball stad i världen, i mina tankar... :S

...erbjudandet om att stanna ytterligare en månad, dock inte på samma villkor (i Spanien går inte ett mammavik att förlänga enligt lag) så jag skulle vara anställd av ett bemanningsföretag - tjäna mycket mindre och dessutom behöva betala skatt :O har ni hört ngt så jävligt??? skulle även gå miste om de förmåner vi som IATA-anställda har...

det kanske e dags att de på mitt företag börjar följa en av sina egna uppsatta visioner snart: "put the people first" istället för att igår låta en person gå efter nästan 2 år, erbjuda honom en förlängning på två månader och täcka uppför mig i en månad när jag dragit istället för som nu lära upp en ny för en månad!! :O

crazy people säger jag bara

tur det finns vissa bra chefer iaf som imorrn ska bjuda alla på kontoret på de första rundorna på afterworken :D:D:D synd bara han jobbar på den avdelningen där jag minst av allt vill jobba, men han skulle lätt kunna få vara min manager.... :S

tvättat kläder, håret och lagat köttfärsbiffar (produktivaste jag gjort på hela veckan - och allt på samma kväll :P)

hablamos mas tarde

buenas noches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0