back

det e med blandade känslor jag nu återvänt till spanien och madrid.

kändes konstigt som tusan när det var 2 dagar kvar bara, att jag skulle lämna det underbara vinterlandskapet, min familj och allt skoj vi haft och åka tillbaka till en fuktig och kall lägenhet in the middle of the financial district i Madrid......

Tack alla för en underbar tid i Jämtland!!! :D kommer kunna leva länge på detta. Nyårsaftonens utebad i mörkret, skidåkning i Åre, skoteråkning i Kälarne med omnejd, de många glas vin som intagits med syskonskaran m.fl.

Miss you already

nu e jag iaf här, vaccinerad mot grissjukan o allt - hittills utan biverkningar :P lär väl bara dröja några dagar så e jag tillbaka i vardagen igen med jobb och träning och allt som hör till!! vardagen kan kännas väldigt tråkig när jag har en sådan här underbar tid att tänka på...men man kanske inte alltid kan vara ledig, ledig samtidigt som nära och kära :S typiskt

Nedräkningen har startat: 5 veckor och 2 dagar kvar på kontoret!! Vad händer sen? Ngn som har ngt smurtigt tips att komma med?

sängen väntar nu iskall på mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0