suuuuuuuuuushi

vad sags om sushi med skinka, chorizo, lok och oliver?? det var de forslag som mina spanjorvanner kom med nar vi igar skulle ha en sushikvall tillsammans....... :O gissa vem som fick bestamma?? inte de iaf!!  :D

hade en helt underbar gettogether kvall och lagade hur mycket sushi som helst, trodde vi skulle fa kaka sushi i en hel vecka men mas o menos allt utom tre bitar tog slut!! Impressed. bilder angor bloggen senare vid senare tillfalle..

_____________________________________________________________

for ovrigt haller jag pa att bli tokig pa mitt foretag...uppenbarligen tror de att de kan gora vad de vill utan att fraga om min asikt forst! for inte forsta gangen har jag idag fatt ett mail med en request om intervju infor ett jobb jag inte sokt. sokte en assistant manager tjanst i singapore och hade intervju igar och nu vill de att jag ska intervju for ett en annan assistant manager tjanst imorrn. Men halla - anledningen till att jag inte sokte den andra kanske hade att gora med att jag inte trodde det var aktuellt med min ringa kunskap i det omradet.. Tydligen tycket ngn annan ngt annat!

allt som hander har gor mig bara forvirrad :S vet inte var jag SKA flytta om en vecka, vet inte var jag VILL flytta, vet inte alls vad jag vill... Jag har sagt det forr och jag sager det igen, ge mig en spakula tack!! Kan t.o.m. tanka mig att betala en slant for den!

________________________________________________________________

nu ska jag ata fardigt min lunch bestaende av kottfarssas *mums* gjorde pa algfars och massvis med vitlok och sambal oelek (stark som tusan e den - bade for att den e stark och antagligen for att jag inte e van starkare kryddning en halften av normal saltmangd) :P bestaller ett par burkar sambal tack!!

Oooooooooooch imorrn kommer min alskade mamma och hennes samre halft! Sa skojigt det ska bli och sa skont att kunna saga att det e imorrn :P

PUss o godnatt nu alla glada! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0