OS-bloggen

då har vi ett guld!!! :D:D:D GRATTIS Charlotte och två fjärdeplatser, snopet hörrni :(

ikväll blir det nya chanser för Helena Jonsson och AKO.

Jag tycker själv att jag valde ganska rätt period att vara mellan två jobb ;) nu har jag tillbringat tre dagar i sthlm hos världens bästa M - en lovely lördag kväll med vänner, OS, Melodifestival och sen utgång, dumt att bryta ett invant mönster! :P skönt att komma tillbaka till färdeneslandet och genast få börja heja på oss. :)

nu ska jag ta och packa ihop mina prylar (60 kg som utökats till minst 70 vid det här laget, efter lite shopping och hämtning från mitt lägenhetsförråd) och ta en bulle till Bromma flygplats och pallra mig norrut. Behöver verkligen min älskade varma vinterjacka och mina älskade übervarma skor för att överleva här. Madridskor räcker inte långt i snömodden här!

en månads semester ligger framför mina fötter :D ska det inte bli underbart? kan inte bara alla jag känner bo på samma ställe? alternativt att ngn kan förse mig med en bil? tåg och buss e juh inte mina favvotransportmedel direkt....långsamma och opålitliga är de - inte minst sj. De håller jag mig ifrån så långt det e möjligt!!:O

Finns det ngn låt som är gjord i fler versioner än Rufus Wainwright's Hallelujah??? ser för tillfället på Nyhetsmorgon och det e ngn version på orientaliska eller vad det ska föreställa. Tur att ordet Hallelujah e svårt att översätta.. För mig är denna låt Ryan's & Marissa's kärlekshistoria i OC som slutar så tragiskt! :(

ses i Jämtland!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0