livet på landet

* sparkstötting
* längdskidor (efter två km hade jag mjölksyra i armarna - och då stakar jag inte ens...tänk de tappra jävlar som i stort sett stakar sig 15 km och fortfarande kan hålla i stavarna mot slutet)
* hemskjuten orre (dock inte av mig)
* kantarellsås
* OS

de tre första dock bara i fredags :P

OS
har vi varje dag och VI lyckas juh göra ngt bra också varje dag. Särskilt alla VI som ligger hemma i soffan med ett glas vin i näven. Vår största ansträgning är när det börjar närma sig Finish och vi ställer oss upp i soffan och hoppar & skriker - vältränad som faen blir man av det!! :)

För övrigt - 20 grader och snöstorm, inte så lusten infinner sig att dra ut och göra ngt produktivt direkt.

Om det inte var OS varje kväll och vi MÅSTE sitta framför tvn hade vi juh åtminstonde kunnat spela lite Nintendo Wee för att få lite motion iaf :P

hmpf......detta är förödande för mina träningsresultat.

Kommentarer
Postat av: Victoria

I feel you :) Imorn ska jag slowstarta efter att inte tränat på måånga veckor, ska bli så skönt!

Ska du hänka på "tant-gympan" tro? Jag och Linda ska iväg iaf, spännande :)

2010-02-21 @ 17:57:21
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0