hjärta av stål

fyra dagar i avskedets tecken.. :(

de sista blir nu ikväll

imorgon bitti (långt innan flyget lyfter) tar jag mina 100 kg och försöker packa mig ut till flygplatsen, kommer vara utsjasad innan jag ens kommit fram till tunnelbanan.

tur iaf att jag har en egen taktik när det gäller att få med sig mycket saker...först gäller det att klä på sig de tyngsta byxorna, tröjorna och jackan. Väl på flyget kan man börja ta av sig lager för lager :P andra regeln är att i datorväskan packa alla tunga böcker, tidningar och papper!! de ser bara en datorväska och antar att man bara har datorn däri - kanske en väldigt stor och tung och omodern sak men de skulle juh aldrig drömma om att väga den eller så. Sen är det bara att hålla tummarna för resten av grejerna - de som ska checkas in alltså!

Rummet är halvt städat, sista kläderna hänger på tork - med den grymma torkhastighet vi har i denna lght lär de väl inte vara torra förrän de blivit upphängda i Sverige. Hört att blöta kläder e väldigt lätta att släpa på ;)

nästa rapport blir antagligen från escandinavia!! måste nu platta håret och kleta på mig lite smink så jag inte ser ut som de sju svåra år som jag känner mig som.

hasta pronto a todos.

un beso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0