guuuuuuuuuld

ibland e det alltbra sweet o va svensk!! :D (särskilt när man får se de kaxiga norrmännen bli klådda - grinar över ett OS silver, snacka om storhetsvansinne) tiden var inne för oss! Ngn som hörde Jonas Karlssons uppräckning av de senaste 40 guldmedaljörerna?? :O

har de senaste 10 dagarna fällt fler tårar än jag gjort sammanlagt under de 3 senaste åren..tur man iaf inte kan se prisutdelningarna med svenska nationalsången live! Reprisen morgonen efter får räcka :P

-34,5 grader imorse - tänk om Åre/Östersund fått detta OS, åkarna hade fått samma underbara sol men frågan e vad de gjort med antalet minusgrader :S kommentaren ikväll till min far var "men pappa, det e juh bara -20" - tror det har gått lite väl långt då med kallgraderna. Men det gäller att njuta ordentligt och riktigt insupa denna ljuva torra och lätt svala luft :S --- snart blir det andra bullar!!





skylten på bilden nedan mötte mig & lillasyster när vi glada i hågen traskade in på Polisstationen förra veckan för att ansöka om ett nytt pass till mig. Lika förundrade kollar vi på varandra och frågar oss: när faan har de här j*vlarna öppet då!?  (svar finnes nedan)



När vi kommer in i byggnaden upptäcker vi dock att en lunchrestaurang hus(husman)erar i samma lokaler och detta är en informationsskylt om när de serverar lunch/fika!! :D:D:D:D:D

____________________________________________________________________________________________


inget andra storslalomåk blir det nu så då får jag väl passa på och traska i säng.

Godnatt alla glada.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, garvar fortfarande åt bilden ovan!

Firlåt att jag glömde, men jag kom inte ihåg att du fyllde år just den dagen, hur kommer du ihåg det?

PUSS

2010-02-26 @ 00:03:27
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0