dagar

då är jag inne på andra dagen av 3 ledigförattpackaochsagaadjödagar..har inte ens nästan börjat fundera på packningen.. :O I tisdags efter jobbet gick vi ut på aw för att ta farväl under lite mer lättsamma former - varpå jag blir bestulen på hela min handväska!!! :S verkligen inte ett najs sätt att avsluta vistelsen på, jag som klarat mig hela tiden och varit försiktig.

Inget att gråta över direkt eftersom jag inte hade så himlans mycket i den.....mina pengar och restaurangkuponger kommer de inte till himlen med! det störiga var både mitt spanska och svenska visakort, mitt körkort och mitt PASS! hur lätt är det att flyga utan endaste tillstymmelse till identitetshandling?

utan ett ruttet öre på fickan gick jag igår till banken med min polisrapport och jag fick genast ut hur mycket pengar jag ville :D (bra för mig, men egentligen inte bra att banken tillåter det)

Nu ska jag ta och frakta mig iväg till Svenska Ambassaden som ska hjälpa mig att tillverka ett tillfälligt pass..inte helt gratis vill jag lova.

För övrigt är mitt nya anställningskontrakt numer signerat av DG :S ingen återvändo.....I like alla villkor utom ett, och det var non-negotiable, men man måste juh försöka iaf!! skriver mer om de senare - måste skynda mig iväg nu innan de stänger.

Varför måste en massa vin, en massa mat och låååååååååånga nätter vara en stor del av alla avsked??? det gör det hela lite svårare att hinna med!! ;)

ses snart! Svedala på lördag

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0