onico och parasiter

då har ytterligare en måndag in Singapore passerat nästan obemärkt. kände att jag imorse tvungen att ställa ner tekoppen på skrivbordet istället för att hålla den i handen, hade jag inte gjort det hade det hänt en olycka det ögonblick ögonlocken föll ihop :P jojo, händer allt som oftast att ngt (oftast ett gäng papper) rasar ur händerna på mig när jag försöker läsa. nä - jag har inte blivit förlamad, har bara svårt att gå o lägga mig på söndagar! :S
i fredags var vi på den högst belägna baren i Singapore, ganska nyöppnad. 1-Altitude heter den och för den som vet vad skeppet e så kan jag berätta att man ser ner på det :)
idag har jag varit med om ngt som garanterat kommer gå till historien. hade varit nere och köpt middag och på vägen upp i hissen så var det en lokal som pratade med mig :O har aldrig hänt förut och kommer nog aldrig hända igen, jag blev så paff att jag nästan fick tunghäfta.. Detta är ungefär en lika trolig händelse som om Björn Ferry skulle vara allvarlig under en intervju!
igår skulle jag städa, pga tidsbrist bar jag bara ut all disk till köket (så slapp jag se skiten iaf..) vilket innebär att jag nu kom på att jag kanske bör göra ngt åt den, då jag inte längre bor alldeles själv :( bara att hoppa iväg.
hur går det med parasiten i östersund btw? varför vill de inte tala om var den kommer från?
ciaooo bertil

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom vill inte tala om att det var politikerna som bajsade i vattnet på julfesten. Därför.



Väntar på mail.



pusspuss <3

2010-12-06 @ 15:39:05
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0