los filipinos

sista middagen med ganget (om vi bortser fran den halvsunkiga flygplatsrestaurangen..)
bjod pa forratt iform av roasted clams, huvudratten hummer och ett vitt vin till det. Titta sa bruna och fina de e :)

Vi har haft det toppenbra och vilat upp oss riktigt ordentligt. nu e man tillbaka i verkligheten igen.


Jag ska i 1,5 vecka nu bo i en villa har i Singapore, jodo - det finns visst sanna ocksa..det en snubbe fran nya zealand som aker dit och lamnar mig har med ett gang (tre) katter.


dessa sma liv kommer nog fa stalla om sig lite nar jag e den som star for matlagningen :P frukosten serveras inte med mindre an att de maste trampa pa mig och mjaua tills jag vaknar..nar jag kommer hem med bullen (e alldeles for langt att ga) star de vid gaten och vantar och e nastan helt utsvultna - vilken djurskotare man e!! tur man inte har ngt sant ansvar for jamnan, skulle INTE funka.



ta hand om mig sjalv - klarar det inte riktigt fullt ut, ta hand om nagon annan - misslyckas brutalt





utanfor balkongen var




har vagade vi oss ut pa en dristig tur med hotellets bil (och chauffor) - funkar bra att ta kort fran fonstret :)




levde vi i en skyddad varld? njaee (lite trakigt att inte fa uppleva sa mycket av det lokala, men vi akte iaf till ett shoppingcenter i Cebu City..men filippinerna kommer val knappast forsvinna bara for att jag varit dar en gang..)





lite champagne pa New Asia Bar (lovar att olen var min..NOT) om ni kollar noga kan ni se staden darnere, ngnstans..



Over and out for this time



kyss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0