kultur

jobb jobb jobb

sa ser schemat ut sedan tjejerna akte hem..och inte ser jag ngt slut pa det heller - knappast forran i-lead e over i slutet av januari.

skulle behova sitta har en vecka, helt sjalv och utan inkommande mail - efter den tiden kanske jag skulle vara back on track igen :S visst e det skoj ocksa, men kommer kannas oerhort tomt sen nar man kommer hem och har ett vanligt 8-17 jobb. den tanken kan jag dock vanja mig vid valldans fort :P fragan e bara, vad jag ska gora av all tid da?

ska halla en kulturell presentation om sverige idag pa vart i-lead mote. na, jag far inte beratta om vart stadsskick, hogsta berg samt populationen - utan om mer seriosa saker, typ classificationscriterierna:
- time awareness
- power distance
- individualism
- uncertainty avoidance
- masculinity

tur vi e ganska rakt pa sak i Sverige, sa det kraver ingen alltfor djup analys..horde aven om svenska missilkastande chefer och det bekraftar bara mina teorier :)  

nu ska jag bara rakna ut vad jag ska saga, tur jag e omgiven av puckon (alla ringer och fragar mig sa snart de inte forstar ngt..vad ser jag ut som? ngt jakla facit?) sa de kommer inte marka huruvida jag e valforberedd eller inte.

ciaooo


Kommentarer
Postat av: Elin

hehe klart de ringer dig! Du är ju facit!



Även om du är oförberedd så är du ju så duktig att du alltid har något smart att säga så du verkar förberedd! Men lycka till iaf! (även fast jag vet att det kommer gå kung!)



1dec idag.. snart jul! puss

2010-12-01 @ 14:52:34
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0