prioriteringar

vi anlitar varldens mest kompetenta resebyra (i singapore) nar det galler vara resor har...eller NOT!!


Bebeth som vi kallar henne har stora problem med att boka in mig till ratt stad, en gang fick jag en itinerary till Bangkok nar jag skulle till HCMC i Vietnam :O dock har hon stenkoll pa vilka frequent flyer program jag ar med i! bra att hon har prioriteringarna pa ratt stalle :P
Kennard pratade med henne angaende var Schweizresa och han berattade for mig att hon sagt: men lina kan ju flyga CX/BA ocksa for hon e ju med i deras miles club. Toppen Tack sa jag!! hur vore du om du koncentrerar dig pa att boka oss pa ratt flyg och ratt dagar sa skoter jag mina egna miles..
Mamma o JA anlande i onsdags :) o jisses sa mycket trevligt de hade med sig till mig, ex:
- Blossas 2010 glogg med saffran (ej testat annu..)
- Skumtomtar i massvis (testat massvis - de haller mattet)
- vanligt svenskt losgodis (testat massivs - ater inte ens det i vanliga fall men oj sa gott det var och oj sa fort man kan ata upp ett helg kg godis :P)
- fiberhavregryn (ingen smaksensation)
- bearnaisesas, nasta grillning horni - da kommer det bli toppen!
plus en massa andra saker och anda hade de kunnat packa 3 kg till! :O dalig planering kallas det, tank 3 kg skumtomtar
- da skulle de kanske racka anda fram till Julafton.
sa vad har vi gjort sen de kom? atit och druckit gott!! :) de vilar och tar det lugnt pa dagarna medan jag jobbar och sliter - rattvist va?
efter idag - bara en till arbetsdag sen far jag ocksa semester - den har jag tankt spendera har:
plantation bay resort



hoppas man kan fa bli lite brun i den har lagunen, Balibrannan ar tyvarr long gone.. :(


Skojig helg pa er!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0