naglar och nattugglor

pjuuuh, då var klockan halv ett - jag har precis kommit hem från jobbet :O och sitter och filar naglarna..
detta är normalt inte det jag brukar syssla med den här tiden på dygnet, men fick reda på idag att jag måste vara delaktig i ett gäng möten hela dagen imorrn. Kanske e bäst att naglarna är representativa då :P särskilt eftersom jag inte petat på de på säkert en hel månad.
Jag har nog idag ätit det mest onyttiga man kan äta - vad? Jo, chips doppade i choklad!! var faktiskt inte ens så äckligt som det låter, men tänk er - onyttigt plus onyttigt e lika med extremonyttigt ;)
IATA, IATA vad ska jag säga om mitt företag - varför blir jag ens chockad?
my boss: "om någon frågar dig på mötena imorrn vad du gör där - säg att du inte vet, att du bara blev tillsagd. Eventuellt kanske vi senare kan berätta för dig varför det e på det här viset"
Lina: "ok!" (tänkte: tack för den fina förklaringen)
Jag är överhuvudtaget inte inblandad i det som dessa möten gäller men får väl låtsas och hålla god min :S jag tänker dock mest på alla värdefulla timmar jag kunnat ägna åt ngt vettigare..
naglarna är filade, nu är det bara lacket kvar.
klockan står på 0700, måste vara tillbaka till 0800 - oki, semester om mindre än två veckor :D:D:D
hörde även att någon bajsat i sitt eget kranvatten i Östersund, fräscht!! :S
Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anna

90% av världen är ändå på låtsas. Man ler, nickar och lyssnar. Ingen big deal.



2010-12-10 @ 09:25:29
URL: http://www.twitter.com/frokenanna
Postat av: JW

Nytt jobberbjudande på G? ;-)

2010-12-22 @ 09:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0