Gott Nytt Ar

det har ar nog det ar i mitt liv som passerat mest obemarkt, hunnit med en massa saker men inte hunnit reflektera

for ett ar sedan bodde jag i madrid, nu bor jag har :S crazy thought

for ett ar sedan firades nyaret in med skidakning i Are, badtunnebadning pa Storsjons is, gudomlig middag och ferre - allt i underbara manniskors sallskap.

i ar, ja - kom hem fran jobbet (frivilligt) for en stund sedan - precis kommit ur duschen, kan ju vara halvtrevligt att atminstonde inte ha samma toffs som jag haft sen i mandags nar kvallens sallskap anlander.









GOTT SLUT OCH GOTT NYTT AR!


Hoppas alla far en amazing kvall. skriv garna och beratta vad ni hittar pa :D det skulle vara sa roligt att lasa.

this is one of the occasions when I rather be in Sweden..

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi saknade dig i Stockholm raring! puss

2011-01-03 @ 11:10:28
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0