yes

finally har jag nu fatt min bokningsbekraftelse fran Swiss Air!! :D:D:D:D

kunde tillslut inte sta ut med ovissheten langre och vissheten om att jag inte skulle kunna ta mig hem den har sidan arsskiftet med hjalp av stand-by fick mig tillslut att kopa en riktig biljett. priserna trissades upp pa alla internetsajter tills jag var beredd att betala 18 papp for att ta mig hem. Gor da ett mycket smart drag och ringer till Swiss for att fraga en annan sak och passar samtidigt pa att fraga vad de ska ha for en skraddarsydd biljett.

Jag forvantade mig att hennes svar skulle bli 4000 Euro men sa klacker bruden ur sig ett belopp mycket lagre, och for en resa som gjorde mitt liv mycket enklare.. :) jag valsignade henne och sa att shit vad stralande - boka den genast! Hon sa, billigt var det val inte men det beror val pa vilka preferenser man har...jag sa att allt under mina internetpriser var considered billigt sa jag e nojd och hon e nojd. Men har ni nagonsin trott att man skulle fa ett battre pris om man ringer an om man gor det sjalv pa internet? :S

Nu har jag iaf en biljett BKK-ZRH-ARN samt en ARN-OSD, hemvagen blir det langre dock ARN-ZRH-BKK-SIN men vafaan, I couldn't care - da e jag juh pavag tillbaka sa da kan jag garna spendera tre veckor pa internationellt luftrum, huvudsaken e att jag tar mig hem pa ett mycket smidigt satt. Pa detta vis slipper jag dessutom aka tillbaka till Singapore pa torsdag - stannar bara i Bangkok och flyger via Schweiz och hem! :):):)

Ingen kan vara gladare an jag just nu. Jo kanske den som garvar at mig nar den tittar ner pa min packning som ligger pa soffan och pa min vaska som ska rymma allt :O haha - men det kommer sakert ga alldeles stralande. Ska forsoka muta min chef och se huruvida hon e sugen pa att ta med sig lite saker tillbaka till SIN at mig... Kanns inte som om att en veckas business mote utstyrsel e vad jag kommer behova under tva veckors semester i Sverige ;)

Nu ska jag googla mitt hotell i Bangkok! :D

Ar det forovrigt nagon sorts kraftpremiar i helgen? Det verkar som om varenda sjal som ager facebook ska pa kraftskiva ikvall, oavsett om man bor i Sverige eller i Singapore. Sjalv skippade jag Young Professionals kraftskiva, utmanade odet ikvall och kopte en flaska vin som intagits tillsammans med min rumanska van. Hoppas magen fortfarande e pa battringsvagen imorrn.

Idag har jag faktiskt varit utanfor dorren, av fler anledningar an att kampa mig till och fran kontoret, som tidigare dagar bestatt av - improvements i sjukdomen och jag e glad.

Mitt gym ringde mig idag ocksa och undrade vart faan jag tagit vagen..2,5 vecka utan ett endaste litet traningspass, an mindre en promenad ens en gang - hmmm, jag fick snallt upplysa de om att de kan se sig om i stjarnorna efter mitt snygga nylle den narmsta manaden ocksa!

Sondagens schema: kontoret och forbereda det sista, packa ner alla saker, ata lunch/middag med mina vanner (beroende pa nar en av de som varit pa kraftskiva ikvall vaknar), inforskaffa de sista prylarna infor hemfarden, tvatta haret samt stryka ett gang kladplagg, packa upp och packa ner mindre!

Ha en underbar kvall alla, Godnatt blir det val for mig om ett tag!

PussPUSS fran en glad och pa battringsvagen Lini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0