Karachi dag 1

something for a start anyway


min kollega Soke Fong Wong i CX's business lounge i BKK



min utsikt fran balkongen, liite smafuktigt ute sa bilden ar inte sarskilt skarp - sen har jag aven detta fina stangsel sa ingen kan krypa in och halsa pa 


more view from the balcony


will try to provide you with some better pics later on






my luxury Sheraton room


min Pakistanska kollega med fru & dotter pa Clifton Beach


Sondagjaralousaktiviteter for Pakistanierna


linsen igen :O commercial going on on the beach


massvis med manniskor


pa vag till den lokala marknaden


det finns faktiskt rondeller har ocksa :P


min room service middag (rokt lax och massvis med mango) :D I can get used to this :P fattades bara ett glas vitt att skolja ner det hela med

En dag pa kontoret ar snart till anda och ikvall blir det "BBQ Tonight" with the guys!



Kommentarer
Postat av: Anders

Vilket käk! Skulle lätt kunna vänja mig att bo där ett tag =)

2010-08-09 @ 14:46:57
URL: http://lifebyanders.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gör de på beachen? Lägg upp fler kort!! Puss

2010-08-09 @ 16:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0