Dag 2 - Karachi

Slutsats: en heeeeeeeelt stentuff upplevelse att fa uppleva detta land!!

Den vanligaste frasen som kommer komma ur min mun nar jag e hemma igen kommer nog vara: "nar jag var i Pakistan..." Lova att ni sager ifran nar det blir for mycket :P

Nedan foljer lite bilder fran gardagen Mandag. Ber om ursakt for bildkvaliteten, och bilrutornas effekt.


pls note fotens placering under korning :)



90% av mina bilder ar tagna fran sakerheten inuti en bil


titta - det finns trafikljus har ocksa..


shoppingcenter


aven har..inte oppnat annu dock



folk anvander motorvagen till alla mojliga olika transportmedel, det e gangtrafikanter, cyklister, bilar, moppar etc.






ytterligare ett shoppingcenter, bredvid IATA's kontor



FORUM - byggnaden dar vart kontor ligger





lunch i foodcourten pa bygget - grabbarna har ar farligt snygga ;)

   


den underbara middagen intogs pa Bar-B-Q Tonight, gissa vad det blev?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0