njutningsbart eller inte?

kom precis hem efter en kväll på kontoret samt ett gäng vinglas på ett pitstop halvvägs hem :P

det är exakt samma temperatur ute nu som 06.30 imorse som 13:00 som jämt..i runda slängar runt 30 grader :S vet inte hur jag ska ta det hela :S en del av mig anser att det borde vara förhimla skönt medan min hjärna och min kropp och framförallt mina kläder anser att det bästa just nu vore lite FRISK luft.

Känslan att få komma ut på morgonen och mötas av en kylig vind...oooooh

om 3 veckor och 20 minuter ska planet mot kyligare breddgrader lyfta :D caaaaaaan't wait

sista dagen på kontoret imorrn innan avfärd, en tvättmaskin på g och sen är det väl inte så mycket mer som behövs. imorrn kommer pengaväxlaren till kontoret - behöver visst inte ens anstränga mig mer än så ;)

fick en önskan från Karachi idag - kan du köpa ett grönt duschdraperi? jovisst, kanske skulle sagt det några timmar tidigare - typ innan jag åkte till IKEA igår. Finns inte sånna i KHI då? Jo, men jag har inte hittat det rätta materialet och gröna nyansen här. Nähä, och då tror du att jag kan bistå med det med hjälp av orden grönt och duschdraperi. Skickade en kollega på det uppdraget och så nog fan ska han få sig ett duschdraperi!

berätta vad som händer där hemma, ni har väl semester de flesta men behöver en update.

läste precis i DN att idag får jag börja rösta inför valet också. tur jag jobbar i samma byggnad som svenska ambassaden, får traska ner någon dag när jag kommer hem igen.

nästa destination: Pakistan!

until then..take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0