Monday!

jaha, bostaden for den har veckan heter Holiday Inn och ligger i Bangkok, Thailand (for den som inte kanner till det)

det e inte alls lika fancy som Sheraton men frukostbuffen imorrnbitti far vara den avgorande faktorn :P (ryktas om att den e bra!!)

nu har min rara lillasyster kommit fram till att jag har salmonella som spridit sig till blodet och darav drabbar gallan ocksa! :) kul att man kan fa en sadan diagnos av en flygvardinna som sitter i Angelholm och googlar! :D sa lange jag overlever tre dagar till sa kommer jag nog fa ett riktigt lakarutlatande och forhoppningsvis nagot botemedel ocksa :P

Idag har vi hunnit med att landa pa Suvarnubhumi och aka taxi in till hotellet, till kontoret och sen genast tillbaka till flygplatsen (den ligger inte direkt i city heller) deltog i ett ICAP mote dar (IATA Cargo Advisory Panel) med ett gang Cargo flygbolag i Thailand. Sen taxi tillbaka till hotellet - en javla massa flackande fram och tillbaka med andra ord.

Imorrn star ett mote med Passenger flygbolag och resebyraer pa schemat :S det e inte lika roligt nar Resebyraerna ocksa e involverade - stamningen kan bli ganska hatsk (sarskilt i Pakistan) eftersom det e tva sidor som strider mot varandra och inga beslut gar att fatta for de ar lika manga av varje slag! :S dodlage kan vi kalla det!! Detta lar nog aven bli mer an det vanliga eftersom vi haft en liten incident pa passagerarsidan i det har landet dar flygbolagen har forlorat massvis med miljoner! :S tur jag har med mig bossen - e hon med e det hon som star for surrandet om det skulle behovas nagot fran var sida!

Bilder fran BKK blir det nog inga..har e man sa ofta sa det finns som inte sa mycket att ta kort pa och det e ocksa svart att capture intrycken i en sadan har tuff och levande stad pa bild! Mycket tuffare an Singapore (och mycket varmare...) 

klev for ovrigt upp 04:30 imorse sa det e nog dax att kojsa snart som det kanns..

Godnatt alla glada!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0