klagolåt

Jag vill verkligen bara aka hem genast!!

allt ar verkligen skit nu och nagon maste verkligen hata mig, nagon som ser till att detta hander mig exakt samtidigt!
- varldens magproblem som aven orsakar feber och yrsel samt huvudvark
- huur mycket som helst att gora pa jobbet
- Thailandsresa pa mandag som gor mig stressad
- inser igarkvall att flyget jag tankt ta hem ar overbokat med 16 platser
- imorse har jag ytterligare en kackerlacksjakt i mitt rum

pa vag till jobbet brast det och jag kunde inte annat an grata! det spelar ingen roll hur daligt jag mar bara jag far aka hem nasta torsdag som planerat!! Forsta timmen pa jobbet agnades at flyg, jag kan tom tanka mig att flyga med Finnair via Tokyo och Helsingfors till Stockholm - bara jag tar mig hem.. Bokat en biljett med BA, sa nu har jag tva, imorrn kommer jag boka ytterligare en med BA fast fran BKK istallet! Jag rakar juh iaf ha privelegiet att vara i tva stora asiatiska flyghubbar pa samma dag sa lite storre valmojligheter har jag. Dock maste jag veta vid lunchtid pa torsdag om jag ska aka tillbaka till SIN eller inte, snacka om att vara ute i sista minuten - men har man inget val sa har man inte!

Ar mycket sugen just for tillfallet att boka en RIKTIG biljett, den mest ekonomiskt lonsamma ar med TG BKK-ARN direkt, vore sweet. Kostar runt 7500 pix, nagon som har lust att sponsra?? :P

for tillfallet ligger jag i sangen och mar annu mer skit! Ska snart borsta tanderna och tvatta ansiktet sa jag kan sova, men bara tanken pa dessa anstragningar for det att snoras ihop i magen pa mig :(

Iaf fatt grata av mig lite pa mamma ikvall! :) kan som inte halla tillbaka tararna nar saker inte gar min vag.. :S sarskilt sahar manga pa en gang. Jag skulle vilja kunna se framemot min Thailandsresa och tiden dar och semestern men for tillfallet ar det bara alla problem jag tanker pa.

Forhoppningsvis ar inte alla 16 overbokade biljetter issuade yet sa om jag ringer pa fredag kanske bokningslaget e ett helt annat! Hoppet e det sista som sviker.........

Kan inte nagon snalla muntra upp mig? Antingen med nagot skojigt eller en confirmed biljett BKK-ARN!!! ;)

Godnatt folket

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy, vilken jobbig dag, stackare! Ibland kan verkligen hela världen rasa samman, åtminstone känns det så! Håll ut & kämpa dig igenom de dagar som är kvar. Imorn är en ny dag, vi får hoppas på bättre lycka! Jag drar mitt strå till stacken & ansluter till "vi som ber för att lina kommer hem-klubben"! Hoppas verkligen du kommer hem, för jag saknar dig som sjutton ska du veta!!!

Kramar

2010-08-19 @ 00:29:11
Postat av: Märta

2010-08-19 @ 00:29:52
Postat av: Linnea

Hej vännen!

Tänker på dig nu när du har det tufft =( Men nu blir det bara bättre för känner jag dig rätt så kommer du hem!

Stor kram

2010-08-20 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0