ICAP

some pics fran motet igar.. :) superintressant, men vad kan jag annars dela med mig av fran mitt yberintressanta liv? :P



detta forum ska endast besta av max nio flygbolagsreps. Vad hande?

gissa hur manga icke-asiater dar var! En och hon sitter langst bort till vanster..


jag far styra slidesen medan administratoren (tillika min assistent :P) gerar fotograf! Ergonomisk arbetsstallning det var att styra hans dator fran tva platser bort, undrar vad leddoktorn skulle saga om detta :S

pa dagens EC blev inga bilder tagna, det racker med att de har etsat sig fast i minnet mitt - eller snarare rosterna fran folket! men av 16 pers idag var vi sammanlagt 3 Europeeer som nickade at varandra i samforstand och tankte "dessa galningar, nar ska de lara sig..?"

Dos dias mas y despues, despues me voy!! :):)

Btw, frukosten var godkand, tom soyamjolk (alltid i Thailand o i Spanien, aldrig nagon annanstans) - dock suger det att jag inte kan ata agg for tillfallet! Kokta agg och omelett ar juh basta frukostmaten ever, men det kommer fler chanser! :/  kunde inte lata bli att ha en smaskig omelett tillverkad at mig, med mina tillbehor, men at den aldrig - tankte pa min mors ord! :) saknade dumplingsen dock, det brukar vara ett gott och staende inslag och kan ersatta aggen..

Adjokens adjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0