home sweet home

en lang resa senare ar jag antligen hemma och har avnjutit min forsta natt i Jamtland!! :)

mottes pa Åre/Östersunds flygplats av 9 graders värme och hagelregn.. :D:D ingen kunde vara gladare an jag. Mor och syster var också där såklart och gårdagen kantades av diverse ärenden, vi var sjukt effektiva. Snabb shopping kallas det! Meindlkängor är inhandlade så nu är jag fit for fight för fjällturen vi strax ska iväg på.

Lyckades nog bli av med jetlaggen på en gång tror jag genom att hålla mig vaken hela gårdagen och kvällen och sen sova 10 timmar inatt. toppenbra

4 dagar ska vi hålla oss borta så förvänta inget bloggande från mig under denna tid..mobiltelefonerna brukar inte ens funka så vi ska långt ifrån allt vad storstadsliv heter. Pumpsen och kostymen är long gone magasinerade - nu är det andra bullar som gäller.

Nästa lördag, 4 sept, är alla som vill välkomna hit till Kälarne för ett litet get-together event. Detta ger mig en chans att träffa nära och kära innan jag återvänder. Hör av er för mer detaljer!!

so loooong babes

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0