anniversary

1 ar sedan exakt idag jag immigrerade bort fran Scandinavien! why kan man juh fraga sig..!?

menmen, kommer ihag denna dagen som om det var igar - dock innebar det bara da att ta de packade vaskorna, hoppa in i en taxi till Arlanda och flyga de ynka fyra timmarna till Madrid och checka in hos underbara José & Paula.

Nu ar det nagot helt annat som galler. Jag hade aldrig trott mig fa uppleva det aventyr jag e ute pa nu, men an sa lange bara positiva erfarenheter. Haft en underbar eftermiddag med en pakistansk kollega, hans fru och dotter.Vi besokte stranden eftersom Karachi ar en kuststad samt en lokal marknad!

Vet inte om jag maste tillagga att folk STIRRADE! jag forsoker bara undvika att titta pa nagon sa de inte ska kanna sig uttittade eller attackerade etc. ser bara pa mina sallskap, backen eller ut i tomma intet. 

Nu har jag iaf fatt varit ute i riktiga varlden och inte inom fyra vaggar pa Sheraton som skulle kunna vara i Singapore eller Sverige eller varsomhelst. Vad resten av veckan har att erbjuda blir nagot som visar sig.. 

en gin & tonic, med en Europe fran gymmet, senare ska jag nu krypa till kojs och fa min valbehovda skonhetssomn..e juh som lite jetlagged ocksa, dock inte sa mycket eftersom jag bara e tre timmar "hemifran" - mitt emellan Singapore och Sverige nu faktiskt! :)

Hade tankt bidra med ett gang bilder from the outside but another time cos my internet wouldn't really allow me to upload them now. Sorry people! will come, I promise!

Kom pa att jag inte gatt igenom vart presentationsmaterial eller det jag ska prata om imorrbitti sen vi satte ihop det for en vecka sen.. :S maste nog ta det med mig till frukosten :S shit - min kollega har juh stannat inne hela dagen och jobbat, saaaa flitig hon e da.

Hors imorrn.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0