tralalalalaa

en vaska framtagen...kan lova att jag inte direkt stack ned handen i den utan att gora en grundlig undersokning av den forst, 7 veckor under sangen i Singapore kan nog betyda det mesta i sallskapsvag :P

10 min senare - vaska 1 ar fullpackad! det gar fort nar jag vet att allt ska med och att vaskans vikt inte har ngn betydelse :D

vaska tva framtagen - och halvpackad! nu ska jag ha en liten paus...har kollat in en affar i shoppingcentret har bredvid sen jag flyttade hit, men har inte varit dit annu sa kanns som om att det e dags nu! knappast troligt att jag kommer aka hit igen efter att jag flyttat!

en skorta och en troja senare (tur att jag inte varit till den affaren tidigare, da hade jag varit ruinerad vid det har laget) har jag nu gjort mina forsta kladinkop sedan jag kom! sarongen fran Thailand raknas inte.

justja, Thailand - jag har juh varit där ocksa sen sist!! det ska jag beratta mer om vid ett senare tillfalle med lite bilder..nu maste jag bara gora klart har och forsoka komma isang i nagorlunda vettig tid. Haft en bultande huvudvark sedan eftermiddagens mote.

Varit pa mitt forsta mote med regionens storre flygbolag idag iaf i form av Orient Assembley som traffas en gang per ar. IATA's del i det hela ar att vara observerare och jag skotte min uppgift mycket val!! :) den var juh for ovrigt inte sa svar ;) men vi hade en fullstandig nolla till chairman - hon var fran Phillipine Airline och hon visste inte mycket om branschen tyvarr :/

imorrnkvall bar det av till min nya lya - kanns alldeles underbart!! :) antligen har de 5 veckorna passerat sen kontraktet skrevs pa. har bara en morgon kvar att slass med trafik och kineser for att ta mig till jobbet. Imorse trodde jag droppen var nadd nar bussen kom och den redan var full (min hallplats e den tredje) jag stog klistrad som ett frimarke pa framrutan och han tog inte upp nagra fler passagerare men varfor inte da anvanda gaspedalen lite istallet for att krypkora pa ettan? busschaufforerna i den har staden maste lara sig att visa lite go i trafiken - storst gar forst heter det juh!

but only 1 more night i min sang (dar jag visserligen sovit utomordentligt gott), 1 busstur till och en tunnelbanetur. ska iof aka hem ocksa, men da ar det inte lika javligt och sa slipper jag bussen for da traskar jag de sista 5-10 sista minuterna (om det inte regnar vill saga).

hoppas ni alla har en underbar onsdag mitt i veckan!

puss o adjo fran Balestier Road, nasta destination River Valley Close  (kom igen, vad later mest exotiskt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0