kunskap

"the place where the Vulcano is, is anyone living there?" en annan av de smarta fragor jag far av mina kollegor...

hey come on, it's a Country!! *suck*

men nu verkar det juh iaf som om att det haller pa att ge med sig..for gott hoppas jag! laser allt om det, och det e bra att vi e i flygbranschen for da kan jag dessutom gora det pa arbetstid :P

en kille som jobbar pa kontoret i Geneve var i Malaysia pa en veckas dyksemester och skulle flyga hem i lordags - gissa nar han fatt sin biljett confirmed till.. Jo, 2:a maj! det e inte latt om man dessutom flyger pa vara IATA stand-by biljetter eftersom da hamnar man verkligen sist i ledet :O Tur att han blev strandsatt pa ett stalle dar vi har kontor atminstonde sa han kan jobba! Kan tanka mig att han fick ga och kopa en skjorta och ett par byxor - antagligen inget man har med sig pa dyksemester.. :D

nu har jag bokat biljetter till Thailand, aker pa lordagmorgon, tre dagar, tva natter pa ett superfint hotell, sen hem pa mandagkvall! ska bli lovely att komma bort fran stan och all trafik och byggnadsarbeten och bara fa njuta av strand och hav och supersmaskig mat i nagra dagar. Ska aven passa pa att fylla pa tuggummiforradet :P plus att jag far ga pa taxfree nar jag kommer tillbaka :) pa mandag har jag min Change of Residence lediga dag! behover inte ta den nar jag flyttar, bara jag tar den under veckan och det vore makta trakigt att bara vara har en ledig dag, for sjalvklart e det juh obligatoriskt att ta ut den ;)

eftersom jag inte jobbar pa mandagen kommer jag ha mandag pa tisdag och da har jag spanska och sa kommer veckan ga superfort! eller ja, den behover bara ga fort till torsdag - FLYTTDAG!! :D:D:D

en vecka - yeeeeeeeeeeeeeey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0