undrar vad han gjort...

hahaha, den har morgonen fick jag mig ett gott skratt samtidigt som jag gjorde en god garning.. :)
 
upp tidigt for att aka till gymmet, provapaomgang pa ett annat :P, vantar pa bussen 6:30 och pillar med mobilen. en viting kommer fram och fragar vad klockan e - svarar pa hans fraga. han ar mattligt rodogd i ogonen och pratar australiensiska..fragar om han varit i stan lange - 18 timmar blir svaret och att han e pa vag tillbaka till AU fran Nam.
 
han fragar hur han ska ta sig bort darifran, for han vet inte var han e...samtidigt fragar han var narmsta metro e...jag e pa vag dit sa haka pa. han ar djupt tacksam och tackar flera ganger om (grabben e 21) och sager att han verkligen var tvungen att dra darifran och kolla mobil och planbok :P han hade nog varit ute och festat om lite skulle jag tro och hamnat i daligheter ;) tur man sjalv e gammal och vis och tar hand om de sma!
 
kande mig iaf valdigt snall och vantade pa honom nar han hade problem med biljetterna till tunnelbanan trots att jag missade flera av mina tag. Men det e sa jag skulle vilja att ngn gjorde mot mig om jag var i en ny stad och hade hamnat i svarigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0