sweet

jag vet nu iaf hur jag ska gora for att asiaterna ska vara vanliga mot mig :) jag ska ga ut i regnet UTAN paraply..igar intraffade det igen - pa vag fran tunnelbanan till bussen - det duggade lite och en sot dam springer ikapp mig och delar sitt paraply med mig!! Saaaa sott!! :D:D:D
 
har insett en sak, nar dessa manniskor reser, reser de inte pa egen hand som vi gor - utan de aker pa tour packages! all of them!! mycket trakigt satt att resa pa enligt min smak. en av mina kollegor kom precis hem fran en 5-dagars tur till Kenya...endast dagturer till savannen for att kolla pa djur - hon var inte ens intresserad av att smaka deras mat "det var juh internationell mat som serverades pa hotellet". Det e val ingen upplevelse heller, att inte ta sig fram pa egen hand, inte testa maten, inte beblanda sig med lokalbefolkningen! Well, of course - de vill juh inte beblanda sig med andra an asiater sa...
 
moreover, idag e min skrivbordsgranne ledig (lovely) hon ar av den nyfikna typen som storre delen av dagen hanger over skarmen mellan oss for att titta vad jag gor, har hon inte tid med det stalle hon 100 fragor om vad jag gor istallet. Om jag rakar ta fram ett tuggummi eller en snus eller en frukt eller ngt annat ur vaskan e hon genast har for att kommentera allt :O *suck* ger min telefon ifran sig ett ljud e skallen genast har for att se vad som hande... (jag rakar alltid ut for sanna grannar) :(
 
back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0