sova sova sova sang sang sang

kommer hem nu, snart 12 pa natten, efter en hard dag/kvall pa jobbet! :S vad mots jag inte av?? Joo, det alskvarda paret jag bor tillsammans med. De traffas max 10 min per dag under veckan och nu sitter de vid varsin dator i varsin del av vardagsrummet med headset pa och spelar spel!!! :O det e verkligen vad jag skulle vilja gora med min alskade pa helgen nar man jobbar 17 timmar per dygn... NOT

idag har jag fatt en t-shirt (OBS: nattlinne) fran Vietnam Airlines! :D snallt va?

for ovrigt ar jag ganska bekymrad om vad som sker borta i hemtrakterna...vad hander med vulkanen? kan den sluta snart! jag behover min mamma om 6 veckor :P hoppas verkligen det gar over snart.

har finns juh inte ens ngn att diskutera det med da Europa for de flesta har ar ngt overkligt valdigt langt borta dar man inte behover bry sig om vad som sker! Trots att det drabbar VAR bransch :O (ungefar lika mycket som jag bryr mig om att ytterligare nagra hundra kineser omkom i ngn gruvolycka/jordbavning i veckan, men de e juh sa manga anda..)

Lagomt tills att alla flyg i Europa ar installda far jag ett reklammail dar subject ar: "Superpris till Bangkok. Fr 3000 kr - boka idag". Jo j*lar i min sjal att det e manga som bokar ngn resa nu!! hahaha

Jo, faktiskt - kunde diskutera med var intern Tony pa formiddagen..han e thailandare men har bott i sverige i fyra ar, hans foraldrar e fortfarande dar o jobbar sa han var intresserad och han har aven ngt bakom pannbenet sa det e vettigt att prata med honom. riktigt engelska kan han ocksa eftersom han bodde fyra ar i USA innan Sverige.. Vad sager ni: New York vs Stockholm/Lund haha - stackars grabb

kvallsfika bestaende av en majskaka med smor och tva skivor skinka och vitkal har jag iaf tryckt i mig sen jag kom hem! moreover sa klarade jag mitt colaberoende den har veckan, men ikvall har det blivit tre!! :O men det var juh faktiskt tillatet for nu e det fredag sadesa! :)

Jag haller iaf tummarna for att flygen snart kan borja ga igen! och for att det inte regnar imorrn..

take care - puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har inställda flighter sen torsdagsmorse..vi skämtade om detta askmoln på morgonkvisten och när vi var tillbaka i OSD till 09:55 flighten så fick vi inte lyfta...då blev det verlighet...sedan dess har det luktat svavel ute i friska luften här i jämtland. Jag är precis hemkommen från en afterwork. Saknar dig Linsy. Puss puss <3

2010-04-17 @ 02:12:42
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0