snabbtankta

roar mig med lite Solsidan ikvall...fanns inga hela avsnitt att se men val en massa klipp fran alla avsnitt de sant. Men sa efter ungefar 20 klipp kommer det plotsligt upp en ruta som sager "Ett fel har uppstatt alternativt befinner du dig i utlandet och dessa klipp finns bara tillganglia inom Sveriges granser" Fragar mig hur de kom fram till det efter en timme och inte direkt :S *suck* jag som hade tankt ha skojigt och borja folja det omtalade programmet! :D menmen, sa fel det kan bli ibland.

skartorsdag idag! GLAD PASK alla som e ute och paskkarrar, hoppas ni far mycket godis :P langhelg - positivt eller negativt? har ingen lust att gora ngt alls..hade varit lattast att ga till jobbet, dar har vi val fungerande AC atminstonde. Jag antar jag far lagga mig pladask i en solstol vid poolen. Fast tanker att det anda vore lite skont om det kunde regna sa jag kunde ta mig ivag till ett shoppingcenter eller liknande for att kika in vad folket har sysslar med hela helgerna!

kommer pa mig sjalv hela tiden att jamfora Singapore med Sverige och Madrid...kanske inte helt uppskattat att jag gor det oppet pa jobbet - eftersom det mesta kommer inte ut som fordel for Singapore ;) jag e val bara allmant nere antar jag. Vill bara flytta nu och da tror jag det kommer bli mycket battre. Jag hoppas det iaf, men som det kanns sa blir det det :) Nagra att umgas med skulle heller inte skada men det far jag val forsoka fixa ngn annan gang.. Kanner mig inte ensam alls - promise :P men pa sondag alt lordag kvall kommer nog det mesta kannas bajs. hoppas jag har ngn skojig film pa min harddisk jag kan titta pa atminstonde. Eller om mina sambosar kunde dra harifran. Grabben ska hem till Nam, men bruden lar val sitta vid sin dator i vardagsrummet och spela Hello Kitty spel, en syssla hon brukar agna hela helgerna at. om jag jobbade fran 9 pa morgonen till 12 pa natten mest varenda dag skulle jag inte valja att tillbringa helgerna med att spela Hello Kitty! :O Men det e juh jag det, iof skulle val inte hon heller agna helgerna at att ligga vid poolen som jag gor. Har springer de juh runt med paraply for att skydda sig mot fraknar och eventuell brunfarg. Vissa e juh nastan genomskinliga!! :O

Ngn som vet vad det kan bero pa att jag inte kan lyssna pa webradio i min jobbdator? funkar alldeles utmarkt i min vanliga...men har kan jag bara hora reklamen :O Och Spotify har juh slutat funka ocksa..det har inte kommit hit annu och jag far bara resa med mitt i tva veckor tydligen. Tur jag har tva konton sa nar det bli outhardligt ska jag verkstalla nr 2 och kora slut pa mina tva veckor dar ocksa :P

trevlig sovmorgon onskar jag alla. Det e ngt valbehovligt for mig iaf..jag som e sa himla busy! ;)

Njut av helgen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag skulle logga in med ditt konto i Sverige...skulle inte det innebära att du "tankar" 2 nya veckors utlandsvistelse??? Worth a try! =)

2010-04-01 @ 21:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0