not addicted

Jag haller som bast pa att komma ifran mitt cola beroende...det har jag nu besuttit sedan jag lamnade Sverige for Madrid i Augusti. Jag har kommit fram till att det ar inte bra for halsan att dricka coca-cola varje dag :O sitter for tilfallet med en tom burk framfor mig pa skrivbordet, jag har aven en full, ooppnad i min lada samt hela kylen i koket (pa kontoret) full med kalla sadana...bara for att fresta mig sjalv! :P
 
Intaget ska fran och med nu begransas till helgen - fredag inkluderat! Fyra dagar utan och tre dagar med e val en fair deal? :)
 
Maste bara tillagga att jag den manad jag tillbringade i Sverige knappt sa mycket som tittade at en colaflaska..finns juh sa mycket gott kolsyrat vatten och vanligt vatten att dricka hemma! :D i Spanien hade de ett utbud av pepsi och aven casera som var gott att slacka torsten med - men det enda som finns har forutom coca-cola e en UPPSJO isteer av olika sorter. Eftersom asiaterna har en formaga att oversockra allt ocksa, innehaller dessa isteer minst 10% socker sa det e inte heller direkt bra att inta som substitut till cola. Bara vanligt vatten blir det for min del. Overlevde gardagen alldeles utmarkt trots att det var ngt som saknades i kylen nar jag kom hem :O om nagra veckor ska ni se att jag kanner mig mycket bekvamare, bara jag far bort det fran den dagliga rutinen sa. 
 
Hjalp mig hamta styrka!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0