män

har forsokt googla for att hitta en bild pa den typiske singaporeanska mannen, hittade dock ingen som inte var sumobrottare och det var inte vad jag ville visa!

men jag far val forsoka forklara sa gott det gar med ord istallet och fixa en egen bild sa smaningom, lar val inte vara superuppskattat.

pga av allt ris de ater, och eftersom de ater ris 5-7 ggr/dag (man blir som hungrig hela tiden om man inte ater ngt kottigt till riset..men det har de visst inte forstatt) sa bildar alla en rund och riklig (ser stenhard ut) kalaskula langre ner pa magen! tank er ocksa att det knappt finns ngn med en langd over 155 cm. en mycket kort manniska med denna kalaskula som star rakt ut. Pa det satter ni ett par kostymbyxor och sen drar vi upp de sa langt det bara gar. De satts fast med ett skarp ovanfor den smarta kalaskulan. Jag har svart att forsta hur de kan ga pa ett bekvamt satt. Imorse pa bussen sag jag tom en lillgrabb i traningsoverallsbyxor uppdragna anda upp till armhalorna! Ingen vacker syn :(

de flesta man har ocksa stora problem med att lyfta fotterna fran golvet..de gar och hasar och later fruktansvart. tank er en som gar fram och tillbaka och vantar pa tunnelbanan i 2 minuter utan att lyfta fotterna en endaste gang. halvt annoying :S

ni kanske forstar nu varfor jag sa redan innnan jag akte att en sak da var saker och det var att jag inte skulle komma hem med ngn asiat i slaptag!! :P har inte direkt andrat mig i den fragan, promise ;)

dags for den dagliga proceduren igen..som alltid tar langre tid an jag vill - laggningen (later sakert som om jag har tre kids att stoppa ner) men icke, det e BARA mig sjalv. men tander ska borstas, klader ska laggas fram, ansiktet ska tvattas osv osv och sa fastnar jag juh allt som oftast vid den har tidsfordrivaren :P men glad ar jag att den finns, annars vore jag inte vatten ens.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0