livet gar bra

antligen har jag hittat DET!! en av supermarketkedjorna har tillhandahaller kolsyrat vatten! :) bara naturell smak men det e alltid ngt :P jag e overlycklig.. hade det inte varit for att jag ska flytta om mindre an en vecka och inte har lust att slapa en massa vatten hade jag kopt hela lagret pa en gang! :D:D:D

for tillfallet alskar jag mitt jobb och min chef! njuter bara jag tanker pa vilka konsekvenser det kan bli av vissa manniskors beteende :) nu ska jag inte vara skadeglad och ta ut ngt i forskott utan hoppas saklart att vi kan fa som vi vill utan problem.

min chef ar valdigt stottande och encouraging plus att hon star pa min sida! (annars hade det kunnat bli problem..) och jag trivs valdigt bra med tillvaron pa kontoret!

min lycka trycks inte ner direkt heller av att jag imorrnbitti far kliva upp vid 05-snaret da ni dar hemma knappast ens gatt och lagt er eftersom kl bara e 11 hos er da! ni kan juh tanka pa mig da iaf. jag drar till flygplatsen och  hoppar sen anda till Thailand. Sag att UD avrader fran resor till BKK, tur jag inte ska dit. Min internkollega e dar i helgen - men han gar juh inte under svenska UD's regler - dessutom e han juh native daruppe sa han sitter nog sakert. Men for sakerhetsskull lamnar jag ALLA mina roda trojor hemma. :P (den som kanner mig vet juh saklart att jag inte ager en endaste troja i den underbara fargen)

datorerna lamnar jag hemma men kommer nog ha tid med ngt internetcafe under helgens gang.. ;) vore juh katastrof om det gick ngn dag utan internetatkomst!! :O

Vad hittar ni pa i helgen?

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0