I'm back

or more correct, mina spanskakunskaper ska komma tillbaka :) har precis kommit hem fran min forsta lektion!! slar pa stort den har gangen och gar pa privatlektioner :P Det inte sex manader i Spanien kunde gora, ska vi nog se till att ett tag i Singapore ska kunna hjalpa till med..

var juh dock ganska ringrostig men ska forsoka vara duktig och studera lite pa kvallarna from NU! eller, ja imorrn iaf. nu e min hjarna riktigt trott vill jag lova :/

pa vag hem nar jag kliver pa bussen tilltalar jag aven busschaufforen pa Spanska, sa snabbt gar det att komma in i det igen ;) synd bara att jag inte e omringad av spansktalare har - sa kommer eventuellt bli lite kampigare men jag ska fixa det! nagon gang ska jag vara sa pass duktig att jag kan kommunicera med mina icke-engelsktalande vanner!! :) *miss you all alot* <3

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0