Brazil

nastan sa att bilderna far tala for den har lunchen...synd bara jag inte kunde visa nar vi RULLADE ut fran restaurangen. Lovar att ta med alla besokare hit :P


konstgjorda Sentosa Island, vy fran Harbour Front - fastlandet

     
mina kollegor Katharina (Tyskland) och Ioana (Rumanien) - vi kom fram till idag att vi ar de enda ickeasiaterna pa kontoret (bortsett fran 5 man i sina basta (50) ar)

   
buffet - eat as much as you want to. oppen salladsbuffe och nar man ville ha biff, pork, kyckling, lamm, fisk, ananas var det bara att vanda pa en skylt som lag pa bordet - HUR MANGA GANGER VI VILLE!!! :D:D

till hoger - marinerad octopus...you can see it right!? Lovely :P

  
vild gissning - vad e detta??

 
har finns svaret...

Den som vill lasa mer om den asiatiska maten och aven planerar en besoksresa till mig kan juh forst ta sig en titt pa foljande artikel innan ni trycker pa BOKA knappen. Spare ribs e inte ngt av en favorit, och def inte nu!!

http://theseoultimes.com/ST/?url=/ST/db/read.php?idx=7333   (varning for halvackliga bilder)

Tiden gar fort nar man har skojigt, har fatt prata av oss om allt vi tycker om dessa asiater idag iaf...valbehovligt som expat att fa spy lite galla over manniskor samt seder & bruk ibland.

3 veckor och 5 dagar kvar to move in date now :D

Ha en trevlig annandagpask alla...sjalv maste jag jobba, finns visst inget annandag har *hmpf*

Chingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0