2 ar

slog mig precis pa tal om Mobelmassan i Milano till veckan att jag har hunnit med en hel del pa tva ar! for tva ar sedan bodde jag i Goteborg, jag och mamma skulle aka till Milano pa semester...vi kunde inte hitta ngt boende for det var Mobelmassa dar och det kande vi inte till. Vi bokade istallet om till Alicante :D det tror jag vi gjorde ratt i :P

Men iaf...sen dess har jag hunnit med att bo klart i gotet, flytta till Stockholm - husera forst hos kara Marta, sen pa snoflingebacken och slutligen hamnade jag i alskade Solna! efter en tid i sthlm (1 ar) blev det Spanien och nu bor jag i Singapore. Hmm..saa alltsa Goteborg, Stockholm, Spanien, Singapore pa tva ar - bra jobbat! eller... :S mojligtvis for att slippa rota mig ngnstans. Ngn gang kommer jag ju dock behova det ocksa och det blir det (nog) efter jag har lekt klart med det har aventyret!! Nar nasta land kommer pa tal ska jag be alla paminna mig om hur det kandes nar jag kom hit :D Genom den erfarenhet jag hittills erhallit har jag iaf insett att det e i Sverige jag kommer att BO och leva nar det e dags. Genom sanna har erfarenheter lar man sig iaf att upskatta det som finns pa hemmaplan. 

fler borde testa...... :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0