tala är silver men tiga är guld :O

eftersom jag inte riktigt KAN halla käften sa var jag tvungen att ta upp problemen med min chef idag..jag berättade väl kanske inte exakt hur ilsk jag var, men nog fick han hora vad jag tyckte iaf. He asked for it, and he got it. Jag far val helt enkelt forsoka kvava alla mina asikter och halla mig till reglerna den har tiden, oavsett jag gillar det eller inte..men tänka kan jag juh alltid gora! Men agera tvärtemot vad jag borde gjort om jag fatt bestamma pa egen hand.

efter frisorbesok som faktiskt gick over forvantan, med hjalp av ritningar och en fotbollsmatch nu som vi sjalvklart vinner sa kanns det lite battre iaf. Skulle tro att den kanslan kommer sitta i till ungefar 09:20 imorrnbitti :)

BIT IHOP ELLER BRYT IHOP???




Kommentarer
Postat av: Anna

Bryt ihop och gå vidare. Men kom ihåg att också försöka inte ta åt sig av det som du inte kan påverka.

2009-09-16 @ 10:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0